14 Kasım 2012 Çarşamba

Tehdit - Levent Yüksel


Üzerimde bir ağırlık
Damla damla taşıyorum
Ha yağdı gözlerim ha yağacak
Kendini tutmuş bunca zamandır korkudan

Yamacında bir dalım yok
Yavaş yavaş düşüyorum
Ne var ne yok şimdi kırılacak
Karaya vurmuş canım çoktan

Anlasan da aşkın çoktan bittiğini
Sen yine bir ümit ısrar eder denersin
Kal demek yerine kan döker dudaklar
Artık kalsan bile kendinden gidersin

Bakışlarınla kaçışlarınla
Her şeyi söyledin evet biliyorum
Şimdi gidersem dönüşüm olmaz
Tehdit değil gittim gidiyorum

Bakışlarınla kaçışlarınla
Her şeyi söyledin evet biliyorum
Şimdi gidersem dönüşüm olmaz
Tehdit değil gittim gidiyorum

Anlasan da aşkın çoktan bittiğini
Sen yine bir ümit ısrar eder denersin
Kal demek yerine kan döker dudaklar
Zaten kalsan bile kendinden gidersin

Bakışlarınla kaçışlarınla
Her şeyi söyledin evet biliyorum
Şimdi gidersem dönüşüm olmaz
Tehdit değil gittim gidiyorum

Bakışlarınla kaçışlarınla
Her şeyi söyledin evet biliyorum
Şimdi gidersem dönüşüm olmaz
Tehdit değil gittim gidiyorumÜzerimde bir ağırlık
Damla damla taşıyorum
Ha yağdı gözlerim ha yağacak
Kendini tutmuş bunca zamandır korkudan

Yamacında bir dalım yok
Yavaş yavaş düşüyorum
Ne var ne yok şimdi kırılacak
Karaya vurmuş canım çoktan

Anlasan da aşkın çoktan bittiğini
Sen yine bir ümit ısrar eder denersin
Kal demek yerine kan döker dudaklar
Artık kalsan bile kendinden gidersin

Bakışlarınla kaçışlarınla
Her şeyi söyledin evet biliyorum
Şimdi gidersem dönüşüm olmaz
Tehdit değil gittim gidiyorum

Bakışlarınla kaçışlarınla
Her şeyi söyledin evet biliyorum
Şimdi gidersem dönüşüm olmaz
Tehdit değil gittim gidiyorum

Anlasan da aşkın çoktan bittiğini
Sen yine bir ümit ısrar eder denersin
Kal demek yerine kan döker dudaklar
Zaten kalsan bile kendinden gidersin

Bakışlarınla kaçışlarınla
Her şeyi söyledin evet biliyorum
Şimdi gidersem dönüşüm olmaz
Tehdit değil gittim gidiyorum

Bakışlarınla kaçışlarınla
Her şeyi söyledin evet biliyorum
Şimdi gidersem dönüşüm olmaz
Tehdit değil gittim gidiyorum

Tehdit - Levent Yüksel Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder