24 Kasım 2012 Cumartesi

Sevdim Sevilmedim - Candan Erçetin


Bana düstü dünya derdi
Usandim allahim
Kiyamet mi kopacakmis aman
Keyif benim köy seninse
Bunaldim allahim
Alacaksan al canimi hemen
Hangisi günah hangisi sevap
Karistirdm aman

Sevdim sevilmedim
Seveni sevemedim
Canimdan böyle bezdim aman
Gezdim dolastim
Zar zor ulastim
Derken kayboldum aman

Derdin neyse söyle
Buluruz bir çare
Aglanma sizlanma
Dök derdini ummana
Gafil aç gözünü
Ögren baska yol yok
Cehennem de cennetin de sensin düsünme
Ona buna bulunacak bahane yok yok yok yok

Sevdim sevilmedim
Seveni sevemedim
Canimdan böyle bezdim aman
Gezdim dolastim
Zar zor ulastim
Derken kayboldum aman
Bana düstü dünya derdi
Usandim allahim
Kiyamet mi kopacakmis aman
Keyif benim köy seninse
Bunaldim allahim
Alacaksan al canimi hemen
Hangisi günah hangisi sevap
Karistirdm aman

Sevdim sevilmedim
Seveni sevemedim
Canimdan böyle bezdim aman
Gezdim dolastim
Zar zor ulastim
Derken kayboldum aman

Derdin neyse söyle
Buluruz bir çare
Aglanma sizlanma
Dök derdini ummana
Gafil aç gözünü
Ögren baska yol yok
Cehennem de cennetin de sensin düsünme
Ona buna bulunacak bahane yok yok yok yok

Sevdim sevilmedim
Seveni sevemedim
Canimdan böyle bezdim aman
Gezdim dolastim
Zar zor ulastim
Derken kayboldum aman


Sevdim Sevilmedim - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder