28 Kasım 2012 Çarşamba

Şaşkın - Can Bonomo


Nereye uçarim ben bilinmez
Beni vurdular beni vurdular
Düstüm dünyaya yeniden
Beni buldular beni buldular.

Kimi sevdin sen yine söyleme
Sana sordular sana sordular
Aklin kaçmis yine yerinden
Yine ordalar yine.

Ama sen durma böyle
Yine agla da anlat kendini
Kaçma böyle
Senin aklini almislar

Sana kalmam ben de
Bana yollar yollar bulmuslar
Yan yan sen de
Yine de dert yine de zor olani yapalim

Sen nerdeydin
Sana kim sundu hayatinin askini
Sen kimleydin
Bana kim buldu senin gibi saskini

Sana gidiyor sana önümde
Yolu bilmeden izi bulmadan
Beni buldun mu sen içinde
Aman kaybetme sesi duymadan

Benim ol yine baska biçimde
Kendin olmadan ona varmadan
Sen bensin baska biçimde
Zor olani al kolaya kaçma

Sen hiç sikilma hem çalar hem söylerim
Yangindan kaçma bir parlar da sönerim
Sen hiç unutma rüyalarinda senleyim
Cevap arama sorunun içindeyim.

Ama sen durma böyle
Yine agla da anlat kendini
Kaçma böyle
Senin aklini almislar

Sana kalmam ben de
Bana yollar yollar bulmuslar
Yan yan sen de
Yine de dert yine de zor olani yapalim.Nereye uçarim ben bilinmez
Beni vurdular beni vurdular
Düstüm dünyaya yeniden
Beni buldular beni buldular.

Kimi sevdin sen yine söyleme
Sana sordular sana sordular
Aklin kaçmis yine yerinden
Yine ordalar yine.

Ama sen durma böyle
Yine agla da anlat kendini
Kaçma böyle
Senin aklini almislar

Sana kalmam ben de
Bana yollar yollar bulmuslar
Yan yan sen de
Yine de dert yine de zor olani yapalim

Sen nerdeydin
Sana kim sundu hayatinin askini
Sen kimleydin
Bana kim buldu senin gibi saskini

Sana gidiyor sana önümde
Yolu bilmeden izi bulmadan
Beni buldun mu sen içinde
Aman kaybetme sesi duymadan

Benim ol yine baska biçimde
Kendin olmadan ona varmadan
Sen bensin baska biçimde
Zor olani al kolaya kaçma

Sen hiç sikilma hem çalar hem söylerim
Yangindan kaçma bir parlar da sönerim
Sen hiç unutma rüyalarinda senleyim
Cevap arama sorunun içindeyim.

Ama sen durma böyle
Yine agla da anlat kendini
Kaçma böyle
Senin aklini almislar

Sana kalmam ben de
Bana yollar yollar bulmuslar
Yan yan sen de
Yine de dert yine de zor olani yapalim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder