29 Kasım 2012 Perşembe

Oyuna Devam - Bülent Ortaçgil


Oyuna devam
Biz hiç yorulmadik
Biz hiç yenilemedik
Desem yalan
Oyuna devam
Oyuna devam
Biz hiç kaybolmadik
Biz hiç kaybetmedik
Desem yalan
Oyuna devam
Rakipler kaçak gürestiler
Hepsinin yumruklari vardi
Dünyayi degistirmek için
Verdigimiz kirintilardi
Oyuna devam
Biz hiç aldanmadik
Biz hiç aldatmadik
Desem yalan
Oyuna devam
Oyuna devam
Biz hiç kaybolmadik
Biz hiç kaybetmedik
Desem yalan
Oyuna devam
Küçüktüm ufaciktim
Simdi büyüdüm çocugum var
Ben hep sorular sorardim
Karsimda ayni sorular
Oyuna devam
Biz hiç kaybolmadik
Biz hiç kaybetmedik
Desem yalan
Oyuna devam Oyuna devam
Biz hiç yorulmadik
Biz hiç yenilemedik
Desem yalan
Oyuna devam
Oyuna devam
Biz hiç kaybolmadik
Biz hiç kaybetmedik
Desem yalan
Oyuna devam
Rakipler kaçak gürestiler
Hepsinin yumruklari vardi
Dünyayi degistirmek için
Verdigimiz kirintilardi
Oyuna devam
Biz hiç aldanmadik
Biz hiç aldatmadik
Desem yalan
Oyuna devam
Oyuna devam
Biz hiç kaybolmadik
Biz hiç kaybetmedik
Desem yalan
Oyuna devam
Küçüktüm ufaciktim
Simdi büyüdüm çocugum var
Ben hep sorular sorardim
Karsimda ayni sorular
Oyuna devam
Biz hiç kaybolmadik
Biz hiç kaybetmedik
Desem yalan
Oyuna devam

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder