26 Kasım 2012 Pazartesi

Nedense Sustum - Candan Erçetin


Dün gece seni sevdigimi söyleyecektim
Sana ihtiyacim var diyecektim
Nedense sustum
Çünkü sen bundan korkacak kadar özgür
ve korkup benden kaçacak kadar bencilsin
Dün gece hafifçe mirildandin rüyanda
Sonra dönüp gülümsedin uykunda
üstüme alindim
Çünkü ben bundan korkacak kadar tutkun
ve korkup senden kaçacak kadar yorgunum
Bir bencille bir yorgun
Ne yapar su hayatta
Belli etmeyiz ama
Iki korkagiz biz aslinda
Belli etmeyiz ama
Iki asigiz biz aslinda
Uzun uzun seyrettim seni uykunda
Saçlarini oksadim sen gözlerini açtin
Ben kapattim bütün gece
Seni sevdigimi düsündüm söyleyemedim sustum
Nedense sustum
Nedense sustum
Nedense sustum Dün gece seni sevdigimi söyleyecektim
Sana ihtiyacim var diyecektim
Nedense sustum
Çünkü sen bundan korkacak kadar özgür
ve korkup benden kaçacak kadar bencilsin
Dün gece hafifçe mirildandin rüyanda
Sonra dönüp gülümsedin uykunda
üstüme alindim
Çünkü ben bundan korkacak kadar tutkun
ve korkup senden kaçacak kadar yorgunum
Bir bencille bir yorgun
Ne yapar su hayatta
Belli etmeyiz ama
Iki korkagiz biz aslinda
Belli etmeyiz ama
Iki asigiz biz aslinda
Uzun uzun seyrettim seni uykunda
Saçlarini oksadim sen gözlerini açtin
Ben kapattim bütün gece
Seni sevdigimi düsündüm söyleyemedim sustum
Nedense sustum
Nedense sustum
Nedense sustum

Nedense Sustum - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder