26 Kasım 2012 Pazartesi

Kızılcıklar Oldu Mu - Candan Erçetin


Kizilciklar oldu mu?
Selelere doldu mu hey?
Gönderdigim çoraplar
Ayagina oldu mu?

Mendili eline,
Mendil verdim geline
Kara kina yollamis
Yar benim ellerime.

Kizilciklar kirmizi
Alamadim su kizi hey
Gerdaninda beni var
Sandim seher yildizi.

Mendili eline
Mendil verdim geline
Kara kina yollamis
Yar benim ellerime.

Tabakasi aynali
Su oglana varmali hey
Oglan çok güzel ama
Anasi olmamali.

Mendili eline,
Mendil verdim geline
Kara kina yollamis
Yar benim ellerime.Kizilciklar oldu mu?
Selelere doldu mu hey?
Gönderdigim çoraplar
Ayagina oldu mu?

Mendili eline,
Mendil verdim geline
Kara kina yollamis
Yar benim ellerime.

Kizilciklar kirmizi
Alamadim su kizi hey
Gerdaninda beni var
Sandim seher yildizi.

Mendili eline
Mendil verdim geline
Kara kina yollamis
Yar benim ellerime.

Tabakasi aynali
Su oglana varmali hey
Oglan çok güzel ama
Anasi olmamali.

Mendili eline,
Mendil verdim geline
Kara kina yollamis
Yar benim ellerime.

Kızılcıklar Oldu Mu - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder