13 Kasım 2012 Salı

Küçük Yaşta Aldım Sazı Elime - Candan Erçetin


Küçük yasta aldim sazi elime elime
Dertli dertli vurdum sazin teline
Teline teline aman

Uyma dedim uydun eller sözüne sözüne
Cihan da bilir benim sana yandigim
Yandigim, yandigim aman
Ellerim bagrimda garip kaldigim
Kaldigim kaldigim aman

Küçük yasta aldim sazi elime elime
Dertli dertli vurdum sazin teline
Teline teline aman

Uyma dedim uydun eller sözüne sözüne
Cihan da bilir benim sana yandigim
Yandigim, yandigim aman
Ellerim bagrimda garip kaldigim
Kaldigim kaldigim amanKüçük yasta aldim sazi elime elime
Dertli dertli vurdum sazin teline
Teline teline aman

Uyma dedim uydun eller sözüne sözüne
Cihan da bilir benim sana yandigim
Yandigim, yandigim aman
Ellerim bagrimda garip kaldigim
Kaldigim kaldigim aman

Küçük yasta aldim sazi elime elime
Dertli dertli vurdum sazin teline
Teline teline aman

Uyma dedim uydun eller sözüne sözüne
Cihan da bilir benim sana yandigim
Yandigim, yandigim aman
Ellerim bagrimda garip kaldigim
Kaldigim kaldigim aman

Küçük Yaşta Aldım Sazı Elime - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder