26 Kasım 2012 Pazartesi

Kedi - Candan Erçetin


Ben özlemedim ki seni
Kedi özledi
Çagir onu gelsin diye
Bana kedi söyledi
Çok severmissin onu
Doyamaz öpermissin
Sarilip uyurmussun
Nasil özlemesin ki seni
O da çok severmis hani
Derdinde yanindaymis
Sevincinde o da mutlu
Sen özlemedin mi onu
Ben istemedim gitmeni
Kedi istedi
Sonra pismanim diye
Bana kendi söyledi
Sen bilirsin bu kedi
Karsiliksiz sevdi seni
Belki de her kedi gibi biraz bencildi
Sende itiraf et hadi
Suç biraz da senindi
Dayanamiyorum de hadi
Çok özlemesin bu kediBen özlemedim ki seni
Kedi özledi
Çagir onu gelsin diye
Bana kedi söyledi
Çok severmissin onu
Doyamaz öpermissin
Sarilip uyurmussun
Nasil özlemesin ki seni
O da çok severmis hani
Derdinde yanindaymis
Sevincinde o da mutlu
Sen özlemedin mi onu
Ben istemedim gitmeni
Kedi istedi
Sonra pismanim diye
Bana kendi söyledi
Sen bilirsin bu kedi
Karsiliksiz sevdi seni
Belki de her kedi gibi biraz bencildi
Sende itiraf et hadi
Suç biraz da senindi
Dayanamiyorum de hadi
Çok özlemesin bu kedi

Kedi - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder