22 Kasım 2012 Perşembe

Hani Nerde - Cankan


Simdi sen mi gidiyorsun
Anilar benim olsun
Zamansiz ve asksiz
Yasayamam biliyorsun
Çok sey var anlatacak
Hesabini kim soracak
Aci dolu kursunlar
Yarami saramazlar

Hani nerde
Yanima yaklasman usulca sokulman
Sensiz olmaz demen
Hani nerde
Yalnizlik zor aman, sensizlik bir yalan
Bu sözleri diyen nerde
Hani nerde
Boynuma atilman sarilip koklaman
Özledim hasretim inan

Gönlüm dayanmaz katlanmaz
Unutmaz seni canim bir seni
Ömrüm alismaz yapamaz
Arzular hep seni yanliz seni

Hani nerde yanima yaklasman
usulca sokulman sensiz olmaz demen
hani nerde yalnizlik zor aman
sensizlik bir yalan,bu sözleri diyen nerde
hani nerde boynum atilman
sarilip koklaman,,özledim hasretini inanSimdi sen mi gidiyorsun
Anilar benim olsun
Zamansiz ve asksiz
Yasayamam biliyorsun
Çok sey var anlatacak
Hesabini kim soracak
Aci dolu kursunlar
Yarami saramazlar

Hani nerde
Yanima yaklasman usulca sokulman
Sensiz olmaz demen
Hani nerde
Yalnizlik zor aman, sensizlik bir yalan
Bu sözleri diyen nerde
Hani nerde
Boynuma atilman sarilip koklaman
Özledim hasretim inan

Gönlüm dayanmaz katlanmaz
Unutmaz seni canim bir seni
Ömrüm alismaz yapamaz
Arzular hep seni yanliz seni

Hani nerde yanima yaklasman
usulca sokulman sensiz olmaz demen
hani nerde yalnizlik zor aman
sensizlik bir yalan,bu sözleri diyen nerde
hani nerde boynum atilman
sarilip koklaman,,özledim hasretini inan

Hani Nerde - Cankan Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder