27 Kasım 2012 Salı

Dayan - Candan Erçetin


Ben nereden bileyim bana sorma
Aklim kendime zor yetiyor
Hal ve gidis sifirin altinda
Insan kendini zor tutuyor

Ben nereden bileyim bana sorma
Kimileri talihi kus saniyor
Fazla güvenme döner diye dünya
Kalles durdu mu tam duruyor

Dayan dayan
Kul tuzaktan kurtulmaz
Uyan uyan
Gül uzaktan koklanmaz

Ben nereden bileyim beni kirma
Kimileri kendine taç takiyor
Fazla güvenme döner diye dünya
Kalles durdu mu tam duruyor
Ben nereden bileyim bana sorma
Aklim kendime zor yetiyor
Hal ve gidis sifirin altinda
Insan kendini zor tutuyor

Ben nereden bileyim bana sorma
Kimileri talihi kus saniyor
Fazla güvenme döner diye dünya
Kalles durdu mu tam duruyor

Dayan dayan
Kul tuzaktan kurtulmaz
Uyan uyan
Gül uzaktan koklanmaz

Ben nereden bileyim beni kirma
Kimileri kendine taç takiyor
Fazla güvenme döner diye dünya
Kalles durdu mu tam duruyor


Dayan - Candan Erçetin Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder