30 Kasım 2012 Cuma

Dalyan - Bülent Ortaçgil


Dalyan Deltasi
Kafam Biraz Karisiktir Oldum Olasi
Denize Dogru, Yüzlerce Yol Var
Ama Hangisi Dogru Hangisi Çikmaz?
Aman, Sen Bir Yana Ben Bir Yana
Ayri Düsmüsüz Yan Yana
Karsimiz Deniz
Yardim Et Yoksa Gidemeyiz
Kiyida Bir Saz Gibi Yalnizlik Olmaz
Dalyan Deltasi Yasamin Ta Kendisi
Dügümdür Dokusu
Öyle Kolay Çözülmez
Aman, Sen Bir Yana Ben Bir Yana
Ayri Düsmüsüz Yan Yana Dalyan Deltasi
Kafam Biraz Karisiktir Oldum Olasi
Denize Dogru, Yüzlerce Yol Var
Ama Hangisi Dogru Hangisi Çikmaz?
Aman, Sen Bir Yana Ben Bir Yana
Ayri Düsmüsüz Yan Yana
Karsimiz Deniz
Yardim Et Yoksa Gidemeyiz
Kiyida Bir Saz Gibi Yalnizlik Olmaz
Dalyan Deltasi Yasamin Ta Kendisi
Dügümdür Dokusu
Öyle Kolay Çözülmez
Aman, Sen Bir Yana Ben Bir Yana
Ayri Düsmüsüz Yan Yana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder