21 Kasım 2012 Çarşamba

Ben Böyle Yaşamak Zorunda Mıyım - Cansever


Her gece rüyamda isin ne senin
hep seni görmek zorundamiyim
kalbimin içinde sizin var senin
hep böyle yanmak zorunda miyim

canimdan çok sevdim hata mi yaptim
tanridan sonra bir sana taptim
geceler boyu resmine baktim
hep böyle yanmak zorunda miyim

dua mi beddua mi büyü mü yaptin
nasil ettin ne yaptin aklimi aldin
kor ates oldun yaktikça yaktin
hep böyle yanmak zorunda miyim

canimdan çok sevdim hata mi yaptim
tanridan sonra bir sana taptim
geceler boyu resmine baktim
hep böyle yasamak zorunda miyim Her gece rüyamda isin ne senin
hep seni görmek zorundamiyim
kalbimin içinde sizin var senin
hep böyle yanmak zorunda miyim

canimdan çok sevdim hata mi yaptim
tanridan sonra bir sana taptim
geceler boyu resmine baktim
hep böyle yanmak zorunda miyim

dua mi beddua mi büyü mü yaptin
nasil ettin ne yaptin aklimi aldin
kor ates oldun yaktikça yaktin
hep böyle yanmak zorunda miyim

canimdan çok sevdim hata mi yaptim
tanridan sonra bir sana taptim
geceler boyu resmine baktim
hep böyle yasamak zorunda miyim

Ben Böyle Yaşamak Zorunda Mıyım - Cansever Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder