30 Kasım 2012 Cuma

Ayrıntılar - Bülent Ortaçgil


Hep çok sey istedim
Begenilmedim
Sevenler de oldu
Bu kez ben kaçtim

Birkaç kez âsik oldum
Her seyi yikip geçtim
Daha çok gençtim
Fark etmemistim

Yasadik
Ögrendik
Herkes baska biçimde
Tasirim hala ayrintilari
Içimde

Bir kösem var
Adim belli
Sevdiklerim artik yanimda
Bir mirasyedi gibiyim
Yatarken bu kumsalda

Ben mutlu
Sen umutlu
Beklentiler var
Yas elli
Hayat sürgit degil
Sonu basindan belli

Yasadik
Ögrendik
Her sey baska sekilde
Tasirim hala ayrintilari
Içimde

Hiçbir seye inanmadim
Ugrunda ölecek kadar
Inananlara imrendim
O zaman yasamak çok kolay

Yikilan duvarlar gördüm
Cografyanin degistigini
Hiç kimse degistiremedi
Güçlünün haksizligini

Yasadik
Ve ögrendik
Her sey birbirinin içinde
Tasirim hala ayrintilari
Içimde Hep çok sey istedim
Begenilmedim
Sevenler de oldu
Bu kez ben kaçtim

Birkaç kez âsik oldum
Her seyi yikip geçtim
Daha çok gençtim
Fark etmemistim

Yasadik
Ögrendik
Herkes baska biçimde
Tasirim hala ayrintilari
Içimde

Bir kösem var
Adim belli
Sevdiklerim artik yanimda
Bir mirasyedi gibiyim
Yatarken bu kumsalda

Ben mutlu
Sen umutlu
Beklentiler var
Yas elli
Hayat sürgit degil
Sonu basindan belli

Yasadik
Ögrendik
Her sey baska sekilde
Tasirim hala ayrintilari
Içimde

Hiçbir seye inanmadim
Ugrunda ölecek kadar
Inananlara imrendim
O zaman yasamak çok kolay

Yikilan duvarlar gördüm
Cografyanin degistigini
Hiç kimse degistiremedi
Güçlünün haksizligini

Yasadik
Ve ögrendik
Her sey birbirinin içinde
Tasirim hala ayrintilari
Içimde

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder