28 Kasım 2012 Çarşamba

Alın Yazımsın - Bülent Serttaş


Sen gönlümün sahibi diger yarimsin
Neler neler yasattin sevmekten yana
Toz pembe gügünlere umutlarimsin
Inan inanki bana

Öyle çok sevdim ki birtanem
Her an her yerde hayatimdasin
Tenimde askininsicakligi var
Sen benim sen benim alin yazimsin

Hasret kokan bulutlar artik dagilsin
Bir bedende bir caniz bugünden sonra
Gördügüm en güzel rüyalardasin
Sen benim sen benim alin yazimsin
Sen gönlümün sahibi diger yarimsin
Neler neler yasattin sevmekten yana
Toz pembe gügünlere umutlarimsin
Inan inanki bana

Öyle çok sevdim ki birtanem
Her an her yerde hayatimdasin
Tenimde askininsicakligi var
Sen benim sen benim alin yazimsin

Hasret kokan bulutlar artik dagilsin
Bir bedende bir caniz bugünden sonra
Gördügüm en güzel rüyalardasin
Sen benim sen benim alin yazimsin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder