16 Kasım 2012 Cuma

Alamanya - Cem Karaca


Çok uzaktan fetva ile bilinmez
Alamanya gurbetinin halleri
Isten eve, evden ise sökülmez
Alamanya milletinin dilleri

15 yildir gurbet elde mark ile irgat
Alamanya yillarimi bana geri ver
Iste ahmet iste ayse burdakiler on binlerce Türkiye`li
Çocuklari burda dogdu, burda büyürler
Merhabayi unuttular grüß gott derler
Markla irgatliktir isim geldim geleli
Bantta akan sanki ömrüm bildim bileli

Bilmezsin ugruna bu can neleri yakar.
Kalay tozu, çinko tozu yut babam yut
Bir an uçmak gelir ama cigerim gider
Hem sen bana muhtaçsin, hemde ben sana
Yoksa ne sen gel derdin, ne ben gelirdim
Doguluyum,asyaliyim, türkiye`liyim
Öfkeliyim, kiskancim, budur benligim Çok uzaktan fetva ile bilinmez
Alamanya gurbetinin halleri
Isten eve, evden ise sökülmez
Alamanya milletinin dilleri

15 yildir gurbet elde mark ile irgat
Alamanya yillarimi bana geri ver
Iste ahmet iste ayse burdakiler on binlerce Türkiye`li
Çocuklari burda dogdu, burda büyürler
Merhabayi unuttular grüß gott derler
Markla irgatliktir isim geldim geleli
Bantta akan sanki ömrüm bildim bileli

Bilmezsin ugruna bu can neleri yakar.
Kalay tozu, çinko tozu yut babam yut
Bir an uçmak gelir ama cigerim gider
Hem sen bana muhtaçsin, hemde ben sana
Yoksa ne sen gel derdin, ne ben gelirdim
Doguluyum,asyaliyim, türkiye`liyim
Öfkeliyim, kiskancim, budur benligim

Alamanya - Cem Karaca Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder